بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال - هانوفر؛ یک بازی برای خداحافظی فرهاد مجیدی

بحث بازگشت فرهاد مجیدی و حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان چندی است که مطرح شده اما مدیر عامل استقلال از برگزاری دیدار دوستانه برای خداحافظی این بازیکن خبر داد.
علی فتح‌الله زاده مدیر عامل استقلال در خصوص این اتفاق اظهار داشت: فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری حضور دارد و در صورتی که برنامه های او با بازی‌های استقلال تداخل پیدا نکند این بازیکن در سه چهار بازی آخر فصل استقلال را همراهی خواهد کرد.با او در این باره صحبت کردم و همه هماهنگی ها را انجام داده ام.
وی افزود:
در این باره با امیر قلعه‌نویی هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتی که مجیدی نتواند در بازی های آخر استقلال را همراهی کند بازی خداحافظی این بازیکن بین استقلال و هانوفر آلمان برگزارخواهد شد.مدیر عامل استقلال اعلام زمان دقیق این بازی را به آینده موکول کرد.

بزرگترین پیروزی:به عنوان یکی از میلیونها هوادار استقلالی از اینکه برای خداحافظی فرهاد مجیدی قرار است بازی خداحافظی برگزار بشود،از باشگاه و بخصوص حاج آقا فتح الله زاده تشکر می کنم.منتهی انتظار دعوت از یک تیم بزرگتر و شناخته تر در فوتبال دنیا را برای خداحافظی یکی از بزرگان استقلال را می کشیدم.
احتمالا حاجی با همان تفاهم نامه ای که با مدیران هانفر آلمان به امضا رسانده،می خواهد اکثر فعالیتهای بین المللی خود را انجام بدهد.حاجی جان؛باشگاه استقلال برای فرهاد مجیدی باید بیشتر از این صحبتها هزینه کند.این بازیکن حق بزرگی بر گردن هواداران آبیدل دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 9 / 1391برچسب:باشگاه هانفر,باشگاه استقلال,بازی خداحافظی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com